Saitko laskun Intrum Oy:lta?
Seinäjoen Energia Oy:n saatavien perinnästä vastaa yhteistyökumppanimme Intrum Oy.
Intrum Oy postittaa laskun puolestamme ja hoitaa huomautuksiin liittyvän asiakaspalvelun. Jos laskun eräpäivä ei ole vielä mennyt, voit sopia laskun maksusta maksunvalvontamme kanssa p. 0203 35 200. Eräpäivää voi siirtää myös Sentti-palvelussamme ennen laskun eräpäivää.
Jos taas lasku on erääntynyt ja saat maksuhuomautuksen Intrum Oy:lta, tulee lasku suorittaa heiltä saamallasi laskulla. Laskutiedustelut ja maksusuunnitelmat tulee tällöin hoitaa Intrum Oy:n asiakaspalvelun kanssa p. 09 2291 1842.
Yksittäinen maksukehotus ei aiheuta häiriötietoja luottotietoihisi. Jos emme saa suoritusta laskulle, voidaan sähköntoimitus keskeyttää verkkopalveluehtojen mukaisesti.
Usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen maksuhuomautukseen
Miksi saan maksukehotuslaskun Intrum Oy:lta koskien energiasopimustani?
Yhteistyökumppanimme Intrum Oy vastaa erääntyneiden saataviemme perinnästä. Intrum Oy postittaa huomautuslaskun puolestamme ja hoitaa huomautuksiin liittyvän asiakaspalvelun. Jos sinulla on kysyttävää laskusta, soita huomautuslaskulla olevaan numeroon. Maksuhuomautus ei aiheuta häiriömerkintöjä luottotietoihin. Jos emme saa suoritusta laskullesi, sähköntoimitus voidaan keskeyttää verkkopalveluehtojen mukaisesti.
Joudunko maksamaan ylimääräisiä kuluja saatuani maksukehotuksen?
Jos laskua ei makseta maksukehotuksen eräpäivään mennessä, Intrum perii maksuja perintälain mukaisesti.
Sain maksukehotuksen, meneekö minulla nyt luottotiedot?
Maksuhuomautus ei aiheuta häiriömerkintöjä luottotietoihin.
En pysty maksamaan koko maksukehotusta kerralla, mitä teen?
Voit sopia laskun maksusta Intrum Oy:n asiakaspalvelun kanssa p. 09 2291 1842.
Miksi sekä minä että puolisoni saimme maksukehotukset samasta laskusta?
Mikäli sopimus on useamman henkilön nimellä, lähetetään maksukehotus jokaiselle sopimusosapuolelle omana laskunaan. Tällä tavalla varmistetaan, että tieto erääntyneestä laskusta on kaikilla yhteisvastuullisilla. Kuitenkin vain yksi maksukehotus tulee maksaa.
Maksoimme vahingossa molemmat maksukehotukset. Miten saamme ylimääräisen suorituksen takaisin?
Jos maksoitte maksuhuomautuksella, niin Intrum palauttaa teille ylimääräisen suorituksen. Voitte olla yhteydessä Intrum Oy:n asiakaspalveluun palautuksen liittyen p. 09 2291 1842