Usein kysyttyä laskutuksesta

Miksi lähetätte laskun kun olen tehnyt sähkönmyyjän x kanssa sopimuksen?

Käyttöpaikkanne sijaitsee Seiverkkojen verkkoalueella, joten laskutamme sähkön verkkopalvelulaskun. Vain sähkön myyntiosuuden voi ostaa toiselta sähköyhtiöltä.

Saako laskujen eräpäivää automaattisesti siirrettyä seuraavan kuun alkuun kun opintotuki/eläke/palkka tulee?

Valitettavasti emme pysty vaikuttamaan laskujen eräpäivään automaattisesti, mutta voitte aina laskun saatuanne ottaa yhteyttä meihin ja pyytää eräpäivän siirtoa. Asiakaspalvelussa voimme lykätä erääntymättömän laskun eräpäivää kahdella viikolla ja maksunvalvonnassa voitte neuvotella pidemmästä lykkäyksestä.

Onko mahdollista siirtää laskun eräpäivää?

Voit sopia kanssamme joustavasti maksuajoista maksunvalvontamme kanssa. Tavoitat maksunvalvonnan henkilöt numerosta 0203 35200 tai sähköpostitse maksunvalvonta@sen.fi.

Onko mahdollista saada laskuja useammin? Tuleeko siitä lisäkuluja?

Voit valita kanssamme laskutusvälisi. Vaihtoehtoina sinulla on kuukauden tai kolmen kuukauden välein tapahtuva laskutus. Laskutusvälin muutoksesta ei koidu ylimääräisiä kustannuksia. Laskutusvälin muutoksesta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0203 35 00 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@sen.fi.

Milloin loppulasku tulee?

Lähetämme sähkösopimuksen loppulaskun noin kolmen viikon kuluessa sopimuksen päättymisestä.