Tarvitsetko lisää maksuaikaa?

Koronaviruksen aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa jokaiseen talouteen ja näin ollen haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea ja taloustilannetta tarjoamalla pidemmän maksuajan, jos tilanteesi niin vaatii.

Voit siirtää kaukolämmön, veden tai sähkön laskusi eräpäivää kuluttomasti ja korottomasti 30 päivää.

Tee eräpäivän muutos hyvissä ajoin ennen laskun eräpäivää.

Valitse tästä sinulle sopivin tapa eräpäivän siirtämiselle

 

Poikkeustilanteeseen joustoa maksusuunnitelmalla

Mikäli sinulla on aiemmin erääntyneitä laskuja ja taloustilanteesi on koronaviruksen vuoksi entisestään heikentynyt, voit olla yhteydessä maksunvalvontaamme, niin yritetään yhdessä löytää ratkaisu tilanteeseesi maksusuunnitelmalla. Maksunvalvonnan tavoittaa sähköpostilla maksunvalvonta@sen.fi ja puhelimitse 0203 35200.

 

Asiakaspalvelumme palvelee

Asiakaspalvelupisteemme Varastotiellä on suljettu asiakaskäynneiltä toistaiseksi. Asiakaspalvelumme palvelee edelleen normaalien aukioloaikojen puitteissa puhelimitse, sähköpostilla sekä kotisivun lomakkeiden ja chatin kautta.