Maksunvalvonta ja perintä
Tarvitsetko lisää maksuaikaa?
Jos epäilet, että et voi maksaa laskua eräpäivään mennessä, voit pyytää laskulle lisää maksuaikaa maksunvalvonnastamme tai täyttää sivun lopusta löytyvän lomakkeen.
Voimme myös jakaa laskun osiin, jolloin teemme kanssasi maksusopimuksen. Maksusopimuksesta veloitamme hinnaston mukaisen maksun.
Viivästyskorko peritään alkuperäisen eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista.
Jos sinulla on käytössä e-lasku tai suoramaksu, muistathan huolehtia maksupäivän muutoksen ilmoittamisen myös pankkiisi.
Sähkö ja kaukolämpölaskujen maksumuistutus ja perintä
Maksamattomasta laskusta lähetämme maksullisia maksuhuomautuksia laskun alkuperäiseen laskutusosoitteeseen.
Mikäli laskujen maksu laiminlyödään, pyydämme katkaisemaan (sähkön/lämmön) toimituksen noudatettavien sopimusehtojen mukaisesti.
Jälkiperinnän hoitaa Lowell Suomi Oy tai Intrum Oy.
Vesilaskujen maksumuistutus ja perintä
Vesilaskun maksun viivästyessä maksumuistutukset lähettää Intrum Oy. Jos sinulla on maksumuistutuksesta kysyttävää olethan yhteydessä Intrum Oy:n asiakaspalveluun.
Mikäli maksumuistutuksista huolimatta maksua ei hoideta, aloittaa Intrum Oy saatavan perinnän.
Intrum asiakaspalvelun yhteystiedot
Puhelin: 09-22911842
ma-pe 7.30 – 20.00
la 9.00 – 16.00
Seinäjoen Energian maksunvalvonnan yhteystiedot
Palvelemme arkisin 9.00 – 16.00
Puhelin: 0203 35200
Sähköposti: maksunvalvonta@sen.fi
Eräpäivän siirto
Tällä lomakkeella voit siirtää laskusi eräpäivää mikäli aiemmat laskusi ovat maksettu. Eräpäivää voit siirtää maksimissaan kaksi viikkoa laskun alkuperäisestä eräpäivästä. Jos sinulla on käytössä e-lasku tai suoramaksu, muistathan huolehtia maksupäivän muutoksen ilmoittamisen myös pankkiisi.