Symbolikuva, jossa sinisellä pohjalla hehkulamppu

Usein kysyttyä asiakasweb-palveluista

En saa tilattua pin-koodia tai muita rekisteröitymiseen tarvittavia tietoja?

Tarkista, että puhelinnumero alkaa +358 eikä sisällä välilyöntejä. Voi myös olla, sähköpostiosoite tai puhelinnumero ei vastaa asiakastietojamme. Ole tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@sen.fi, 0203 350 000 tai nettisivujemme chatissa.

En pääse kirjautumaan asiakaswebiin, mistä se johtuu?

Sähköpostiosoitteen tulee olla täsmälleen samassa muodossa kuin rekisteröityessä eli isot tai pienet kirjaimet tulee olla oikein. Jos salasana on unohtunut, voit tilata uusimislinkin sähköpostiisi kirjautumissivulta löytyvän linkin kautta. Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi tai salasanasi uusiminen ei onnistu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miksi palvelussa ei näy aina uusia kulutustietoja?

Toisinaan mittaustietojen saamisessa on viivettä ja sen takia kulutustiedot päivittyvät Sentti-palveluun myöhemmin.

Miksi pin-koodini ei toimi?

Molemmissa asiakasweb-palveluissa on oma pin-koodi. Tilaa pin-koodi uudelleen.