Vuosikertomus 2019

Miltä Seinäjoen Energian vuosi 2019 näytti? Vuosikertomus avaa konsernin viime vuoden tunnuslukuja, toimintaa ja tilinpäätöstä.

Mustavalkoinen sivuprofiilikuva toimitusjohtaja Vesa Hätilästä

Toimitusjohtajan katsaus

Seinäjoen Energia on sataprosenttisesti Seinäjoen kaupungin omistama energiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen sähkön, kaukolämmön ja vesihuollon palveluja. Toimintamme perustana ovat paikallisuus, toimitusvarmuus sekä kustannustehokkuus. Yhtiömme arvojen mukaisesti tavoittelemme yhdessä menestymistä, vastuullisuutta ja hyvinvointia. Lue tästä toimitusjohtaja Vesa Hätilän katsaus vuodesta 2019.

Lue katsaus
Kuvassa vaari keinuttaa kahta lasta keinutuolissa

Arvojamme ovat hyvinvointi, yhdessä tekeminen ja vastuu

Sähkö ja lämpö ovat näkymättömiä hyvinvoinnin tuottajia, vettä tarvitsemme elääksemme. Tuotamme hyvinvointia asiakkaillemme varmistamalla, että palvelumme ovat jokaisen saatavilla laadukkaasti ja luotettavasti.

Arvomme
Kuvassa Konsernin liikevaihto 90.4 meur sinisellä tekstillä valkoinen pohja

Vakaata kasvua kaikissa yksiköissä

Seinäjoen Energian vuosi 2019 oli tekemisen ja investointien aikaa. Vuonna 2019 Seinäjoen Energia -konsernin liikevaihto oli 90.4 Meur. Vuoden 2019 aikana tehtiin Seinäjoen Energian historian suurin investointipäätös Kapernaumin 50 MW:n biolämpölaitoksen suhteen. Katso vuoden 2019 avainluvut täältä.

Katso avainlukumme
Kuvassa mies kävelee pellon poikki ja tarkastelee viljaa. Miehellä pohjalaisneule, farkut ja kumisaappaat.

Vastuuta ympäristöstä

Teemme tämän päivän ja huomisen valinnat huomioiden taloudelliset ja sosiaaliset näkökulmat sekä ympäristön. Vastuullisuus on osa päivittäistä toimintaamme ja ohjaa kaikkia valintojamme. Toimintavarmuudesta ja turvallisuudesta emme tingi. Panostamme energiantuotannossa edulliseen ja ympäristöystävälliseen tuotantoon. Tämä edellyttää meiltä merkittäviä investointeja. Energiantuotannon ratkaisut kantavat sukupolvien yli.

Ympäristö
Kuvassa nainen tietokoneen ääressä hymyillen. Naisella kukkainen paita ja pinkki villaneule.

Yhdessä menestyen, asiakasta palvellen

Paikallisena, kuntaomisteisena yhtiönä haluamme olla mukana tukemassa asiakkaidemme hyvinvointia ja menestystä. Vastaamme asiakkaittemme tarpeisiin tarjoamalla kustannustehokkaat, toimitusvarmat ja asiakaslähtöiset palvelut niin sähkön, lämmön kuin veden osalta. Asiakaspalvelumme vahvuuksia ovat paikallisuus, luotettavuus ja asiantuntijuus. Olemme täällä teitä varten.

Henkilöstö ja asiakaspalvelu