13.11.2023 Klo: 14:28
Seinäjoen Energia oli tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana EPSI Ratingin valtakunnallisessa sähkönmyyntiyhtiöiden asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Tulokset ovat tulleet ja voimme ylpeinä todeta, että Seinäjoen Energialla on Suomen tyytyväisimmät sähkönmyynnin asiakkaat yksityisasiakkaiden keskuudessa. Asiakastutkimuksen avulla saamme arvokasta tietoa asiakaskokemuksesta ja asiakastyytyväisyydestä sekä siitä, missä olemme onnistuneet ja mitä voisimme kehittää.
Tutkimuksessa asiakastyytyväisyys mitataan indeksillä 0-100. Alle 60 indeksipisteen tulos tarkoittaa tyytymättömiä, 60-75 tyytyväisiä ja yli 75 indeksipisteen tulos tarkoittaa erittäin tyytyväisiä asiakkaita. Epsi Rating kuvailee Seinäjoen Energian saamaa tulosta 80,8 erityisen korkeaksi, tutkimuksen keskiarvotuloksen ollessa 67,3. Seinäjoen Energian korkeiden indeksipisteiden taustalla ovat tasaisen hyvät tulokset tutkimuksen kaikilla eri osa-alueilla. Erityisen korkein arvosanoin asiakkaamme arvioivat palvelumme laatua sekä Seinäjoen Energian imagoa. Asiakkaamme kokevat, että pidämme heistä hyvää huolta.
Haluamme lämpimästi kiittää asiakkaitamme tutkimukseen osallistumisesta ja arvokkaasta palautteesta. On hienoa huomata, että olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme heidän toivomallaan tavalla.
Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme toimintaamme entistäkin paremmaksi, jotta pystymme vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja tarpeisiin myös tulevaisuudessa.
Iso kiitos kuuluu myös Seinäjoen Energian motivoituneelle ja asiantuntevalle henkilökunnalle. Meillä työtä tehdään suurella sydämellä ja haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää, laadukasta ja paikallista palvelua sekä kilpailukykyisiä tuoteratkaisuja.
Lisätietoja asiasta antaa:
Toimitusjohtaja Vesa Hätilä
Puh. 040 7268 666
vesa.hatila@sen
Kirjoittanut 13.11.2023
Seinäjoen Energia