Saitko laskun Intrum Oy:lta?

17.11.2021 | Ajankohtaista | Ajankohtainen,

17.11.2021 Klo: 09:22

Saitko laskun Intrum Oy:lta?

Olemme Seinäjoen Energialla ottaneet käyttöön uuden toimintatavan ja jatkossa maksukehotustemme lähettämisestä huolehtii perintäkumppanimme Intrum Oy.

Mikäli laskujen maksu on viivästynyt, niin Intrum Oy postittaa huomautuksen erääntyneestä energialaskusta puolestamme. Tällöin lasku tulee maksaa Intrum Oy:n lähettämällä laskulla. Mikäli tarvitset huomautukselle maksuaikaa, niin maksumenettelyistä tulee yhtälailla sopia Intrum Oy:n asiakaspalvelun kanssa. P. 09 2291 1842.

Ennen laskun eräpäivää laskun maksusta voi edelleen sopia maksunvalvontamme kanssa p. 0203 35 200 ja eräpäivää voi myös siirtää kirjautumalla Asiakasweb-palveluihimme. 

Intrum Oy on jo aiemmin ollut perintäkumppaninamme veden laskutuksessa, nyt laskutusuudistuksen yhteydessä otimme myös sähkön ja lämmön perinnän puolelle uuden tavan toimia käyttöömme. Uudistus on vienyt aikaa ja siitä johtuen Intrum Oy lähettää nyt maksukehotuksia kesän ja syksyn aikana erääntyneistä sähkö- ja lämpölaskuista. Viivästyksestä johtuen maksukehotuksilla ei poikkeuksellisesti peritä huomautuskulua loppuvuoden aikana eikä maksamattomille laskuille kerry viivästyskorkoa. Kuitenkin, jos maksukehotuslaskua ei makseta, tulee Intrum Oy perimään maksuja perintälain mukaisesti.

Mikäli uudessa tavassamme toimia on jotain, mihin toivoisit tarkennusta, olethan yhteydessä maksunvalvontaamme tai tutustu tarkemmin usein kysyttyihin kysymyksiin koskien maksuhuomautuskäytäntöämme. 

 

 

Kirjoittanut 17.11.2021
Seinäjoen Energia

Ajankohtaista

26.11.2021 | Ajankohtainen

Seinäjoen Energia Oy korottaa vesihuoltomaksuja 1.1.2022 alkaen

25.11.2021 | Ajankohtainen

Tunnetko jo Seiverkot?

17.11.2021 | Ajankohtainen

Saitko laskun Intrum Oy:lta?

Kaikki uutiset